Khamis, 5 Mei 2011

SEDETIK LEBIH - AKU & DIA




Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta
dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu


ada kesah di sebalik lagu ni, kali pertama aku bertemu dgn dia lepas sarapan pagi+makan tengahari aku drive pulang hantar dia pulang. Dalam perjalanan tu tetibe lagu ni disiarkan (wahh ayat) dan trtangkap feeling aku dgn lagu ni , dah la yg nyanyi plak tu anuar zain , terus aku jdkn lagu tema perkenalan dan perhubungan kami. diam x diam lame gak dah kami berhubgan dan dlm pd itu aku bnyk prkara aku blajar dalam hbgan ni. hmmmmm bait2 lirik yg bgitu puitis dgn susunan muzik orkestra oehhhh mmg tgkap cintan la.

Thanks to Anuar Zain kerna lagu ni muncul saat dia hadir dalam hdup aku. Lagu perkenalan kami, tp sygnye kt karok area jhor x de lg lagu ni, klau ada ,hmmm lagu prtama aku nyanyi sblum lagu2 lain dh tntu lagu ni yg aku akan nyanyi dulu........

Dia tgh brjuang untk kecemerlangan hdupnya ni , doa saje yg mampu aku iring dalam perjuangan dia, berjuang lah sehingga ke titisan dakwat yang terakhir, hikssss tetibe plak , k lah



KateNye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan