Selasa, 3 Mei 2011

Travel lagi

Salam semua pengskodeng blog aku ni,

Tika dan saat ni aku mnulis blog dlm perjalanan ke penang untk melawat member baik aku amy yg brtugas kt sna, lma dah dia ajak aku g penang tmpt dia tp ye la u olz sdia maklumkn jadual I pnuh dgn study dn lrja2 Ngo yang ado tu, ni la pluang dan masa yg ada aku nk brjalan, travel sakan aku, 2 mggu lepas p ipoh perak + kl slangor, mggu lpeas klang slngor+ sermban ngri 9, haaaaaa mggu ni pulau mutiara pulau pinang ank mami, lama gak aku x g penang ni , last pegi 6 thn lpas g umah pak cik aku kt kpla batas, pastu dh x g, kali ptma smpai penang msa tu aku jd pmerhati msyuarat Ngo.

Btul2 jalan aku cuti kali ni, smalam naik opis jap tnye prgram fuyyoooooooo 2 blan mei dan jun ada 6 prgrm, prgrm brkaitan aku je ada 2, tp trikh2 tu aku dh ada prgrm sndri, cm ne tu, hmmmmm tggu next prgrm laaaa.tu satu bahgian, satu lagi bahgian ada gak prgrm untk aku uruskan sbgai urusetia, adoiiiii maaf laaaa kalian maaf sgt2 bg la aku pluang brcuti jalan2 smntara cuti ni, haaaaa blan msa aku praktikum leh la msa tu aku mmg x leh kmane2 kt skolah je, so pg aku kt opis ptg aku kt skolahm

Dah2 lpakn kjap sal prgram2 tu, msa untk dri sndri. Haaaaa td msa dlm pjlnan aku trgelak dn sdih sndri sbb ada 2 x cdent , sdih sbb xcdent la x jga kslamatan, yg wat aku trgelak sbb x jauh dr tmpt xcdent tu ada satu lg tp truk ckit, last2 aku bgubg asalplak aku cm suka tgk xcdentu, istghfar pnjg aku, bala tuuu, so kna hati2. Stakt ni pmanduan jauh aku nmpknye alhamdulillah x de pe2 yg brlaku, biar lmbt asal selamat dn igt org yg trsyg.

Haaaaaa brckap tntg org trsyg , mlm td aku dh trtido dlm kul 2 aku trbngun dn trus amik tepon dan call dia, dlm mcm aku mamai2 tu dia angkt call dn trus brbicara, mcm mimpi pun ye gak, dkat sejam lebih aku call dia, hmmmmmm rsa happy sgt dpt sembg ngn dia, ceria aje, aku syg sgt kt dia sush nk lpakn dia, bak kata adibah noor "kau terlalu istimewa"....ehhhhhh ape ni merepek repek niii .....

Pg td bgun awl trus kmas brg n kuar jap bli brg, nenek pg2 dh tnye, nk g mane kemas2 baju ni, nk balik jb ke,x la nk g penang umah amy, nenek dh knal amy msa amy keje kt bp lg, bila nenek kate jb je aku trus trgt dia dh 2 mggu x jmpa, bru 2 mggu esok dia cuti pnjg blik umah dia haaaa cm ne x kn tiap2 mggu nk trun sna, hmmmmm so thna je la rindu nk jmpa tu,tp aku trfkir balik dia suke ke jmpa aku tiap2 nggu tiap2, hmmm perlu ada msa untk aku merindui dia dgn serindu2nya,hrap aku dpt fhm dia.

Hmmmmm prjalanan yg jauh hari ni apa nk buat, nsb aku dh stdby majalah untk bhan bacaan dsmping layan bb, mulai skrg klau line x kuat aku update blog kat bb je, mcm best dan sng, bgus laaaa bb ni. Tp smalam kawan aku hasut suh bli ipad, best ke ipad tu, mggu lpas kawan kt kl kul 7 dh bratur kt klcc smata2 nk bli ipad2, ishhhhhhh seronk ke, aku x tgk lg, hour tu jln2 kt jusco dgn dia ihgt nk tgk ipad tp x den so biar la dlu ipad tu, tgk laaaaa klau rezki nk bli kt penang, ok la kwan2 klau mlm nnti aku free aku update lg blog ni ye. K daaaaaaa


KateNye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan