Khamis, 5 Mei 2011

@ PULAU PINANG



Pulau Pinang Pulau Mutiara (Mutiara ado, yang ado)


Salam kawan2 apa khabar semua, harap2 sihat yer. Hari ni masuk hari ke 3 aku berada di pulau mitiara , tapi sebiji mutiara pun aku x nmpak sbb ape , sebab aku x jalan2 kot, ye lah dtg waktu hari bekerja kan, nak jalan tak taw jalan takut sesat, fobia aku dgn sesat2 ni, so duk umah jelah on9 ye.

Aku sampai penang ptg rabu, nk maghrib aku smpai, huuuuuuu teruja aku sampai penang ye lah walaupun dh pernah sampai sblum ni tp agk lama x sampai, dulu g ada urusan so x la dpt jalan sgt kali ni pegi sorg2 dn dgn niat mmg nak brjalan. Masuk je tol aku dh tanye member aku, mane jambatan pp, katenye x jauh dpan tu je , sabor2, huuuuu teruja aku nak melintas jambatan tu , WALAUPON x de ape la sgt kt jambatan tu. Umah member aku ni kat area bayan lepas kawasan teluk kumbar dekat dgn pantai, umah dia pun ngadap ke pantai, rasa serun jgak la tetibe tringat tsunami kan. Memang best rrr umah dia ni , ada rezki lebih nak cri umah cam ni, x kesah la kt mane pun janji tepi pantai dan menghadap ke laut, tenang je , algkh seronoknye kalau dia ada kali bersama aku tika dan saat ni, (woiiiiiii merepek ape ni) dah2 sambung2 .........

Jambatan Pulau Pinang (pinang jgn x pinang)


Malam sampai tu member aku ajak makan kat tepi pantai, ok la tempatnye mkan nye pun ok. Oleh kerana penat yg teramat sgt member aku trus balik umah dan trus tido, yg aku ni mlm tu jd pelik plak , smalaman aku x leh tido sampai pening2 pale aku ni, igt siang leh tido , pun x leh tido gak, pelik benar aku. Dapat lelap jap terjaga trus x leh tido , adussss jgn dpt pnyakit x leh tido mlm suda .....

Semalam aku mmg x wat ape2, duk bilik je n siapkan kerja2 yg patut disiapkan . Seharian dalam bilik mlmnye pas member aku balik dri kerja baru la keluar makan. Hayooooo nak mkan pun jalan jauh2. Jauh2 ada maksud tuuuuuu katenye. Member aku ni bwak makan kat tempat mkan namanye "seagate" tepi pantai , ok la tmpatnye sambil2 makan ada kapal terbang naik dan mendarat atas kpala, x jauh agknye airport tu sbb mmg rendah sgt dn nmpk dgn jelas, sampai kan meber kpd member aku kate haaaa tu ada org lambai kat kita tuuuu, lambai balik hahahahahahah katenye.happy je ngn member2 aku gelak jeee, pas mkan jalan2 jap pastu balik. Sblum balik aku sggh 7e beli milo kotk. untuk ape? untuk memudahkan aku tido dgn lena selena lenanya ........ tu dia mmg mgantuk dan tertidor tp x brape lena , sbb trbgun2, tringat org trsyg kot hahahahahahahahahahaa.

Gambar Hiasan

Hari ni pun cm bese aku mgkin akan duduk jer kt dlm bilik ni sambil melayan lagu anuar shah eh2 bkan2 Anuar Zain dan dudk feeling kat anjung sambil melihat pemandangan pantai yg ado ni...... nak jalan x taw jalan duk je lah kt umah ni smbil feeling2 yer.


p/s : ramai yg dah pesan ole2 n jeruk, hmmmmmmm jalan pun x lg ni, apa aku nk beli untk diaorg, naseb nenek aku x pesan ape2,kalau x mau mati gak nk mncari kannnnnnn .


KateNyer

Tiada ulasan:

Catat Ulasan